TURIZAM

Horwath HTL napravio analizu poslovanja hotelskih lanaca u Europi: Jedino Cipar u Europi ima manje hotelskih brendova od Hrvatske

Hrvatska se vrlo sporo otvara stranim, posebno internacionalnim, hotelskim lancima. Među top 10 brendova nema niti jednog koji dolazi izvan Europe
Hrvatska se vrlo sporo otvara stranim, posebno internacionalnim, hotelskim lancima. Među top 10 brendova nema niti jednog koji dolazi izvan Europe

Više od polovice hotelskih soba u Hrvatskoj, točnije njih 54 posto, posluje u sklopu nekog hotelskog lanca, a na lance ujedno otpada 24 posto hotelskog tržišta u zemlji, po čemu je Hrvatska u samom europskom vrhu.

Sa 20.550 soba prednjače uglavnom domaći hotelski lanci, no zato se ne možemo pohvaliti velikim udjelom hotelskih brendova, pokazalo je to veliko istraživanje američke konzultantske kuće Horwath HTL.

Analiza pod nazivom “European hotel and chains report 2017” na 90 stranica daje detaljno istraživanje tržišta hotelskih lanaca u Europi, i to na primjeru 14 zemalja, među koje se ugurala i Albanija.

Four Seasons Brač

Stanju na hrvatskom tržištu posvećeno je šest stranica ovog izvješća, a iz njega se vidi kako se Hrvatska vrlo sporo otvara stranim, posebno internac...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 03:44