ISPLATI SE!

Hoteli, wellness centri i restorani prepolovili cijene, ulaznica za Plitvička jezera samo 50 kn!

Riječ je o projektu Ministarstva turizma i HTZ-a kojim žele privući što više domaćih gostiju
 Robert Fajt/Cropix

Cijena ulaznica za Plitvička jezera od samo 50 kuna po osobi, 50 posto popusta na standardne cijene soba u dubrovačkom hotelu Lero ili pak prepolovljene cijene ulaznica za adrenalinski park Glavani samo je manji dio ponude koja će biti dostupna domaćim i stranim gostima od 16. do 25 listopada.

Riječ je o dugonajavljivanom te već jednom odgađanom projektu "Tjedan odmora vrijedan" Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice, koji na jednom mjestu okuplja subjekte u turizmu koji su u periodu od devet dana odlučili dati minimalno 50 posto popusta na svoje usluge kako bi privukli domaće goste te utjecali na smanjenje sezonalnosti.

Predsezona i postsezona

Projekt je zasad privukao sve skupa 265 subjekata i njih još 70-ak s kojima se pregovara, a koji su putem posebne internetske stranice odobrili popuste od minimalno 50 posto za pojedine dijelove svojih ponuda, pa je tako moguće naći ponude za turističke pakete, restoranske usluge, nautiku, wellness, privatni i hotelski smještaj ili kulturne atrakcije.

"Projekt zasad ide dvaput godišnje, u pred i posezoni, a naš je cilj da on postane dugoročan, odnosno da živi iz godine u godinu te da obuhvaća sve više i više ponuda. Na njemu smo, doduše, počeli raditi još prije godinu dana, no naše planove su zaustavili i pandemija i štrajk u školama, zbog čega se prvi "Tjedan odmora vrijedan" održava tek u listopadu.

No, vjerujemo da će ponude i popusti biti mamac za mnoge posjetitelje", rekao je direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić, podsjetivši sve zainteresirane turističke objekte da se projektu mogu priključiti zaključno s 15. listopada.

Kad su u pitanju državne prijevozničke tvrtke poput HAC-a, HC-a, HŽ-a, Jadrolinije i Croatia Airlinesa, Staničić je napomenuo da pregovori s njima vezani uz popuste na usluge još uvijek traju s obzirom na to da tako veliki sustavi uvijek imaju komplicirane procedure, no vjeruje da će se i oni uključiti u ponudu.

Jedan od subjekata koji nudi 50 posto popusta na sve svoje ulaznice je i Javna ustanova Aquatika - slatkovodni akvarij Karlovac, čija je ravnateljica Margarita Maruškić Kulaš sve goste pozvala da posjete ovaj grad i akvarij.

Turistički promet

"Cijene obiteljskih ulaznica sa 120 spustili smo na 60 kuna, a individualne umjesto 60 koštaju 30. Odazvali smo se ovoj akciji jer želimo iskoristiti svaku mogućnost da u ovim vremenima plasiramo i promoviramo svoju ponudu na tržištu, a osim popusta na ulaznice, nudimo i dodatne popuste u našoj suvenirnici", rekla je Maruškić Kulaš.

Staničić je rekao da očekuje da će projekt imati efekt na povećanje turističkog prometa.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
21. studeni 2020 13:44