ZAGREB - Potrošači u Hrvatskoj za ovogodišnju božićnu kupnju planiraju u prosjeku potrošiti manje nego lani, a pritom se velika većina ne planira zaduživati za kupnju poklona, pokazuje istraživanje magazina Ja Trgovac i agencije Hendal.
Kako se ističe u istraživanju o božićnoj kupovini objavljenom u srijedu, nova sklonost hrvatskih potrošača je da se ne planiraju zaduživati za kupnju božićnih poklona. To je izjavilo čak 93,7 posto ispitanika.
Iako oprezno, ipak će se kupovati. Gotovo trećina građana, odnosno 32,3 posto planira za ovu prigodu potrošiti od 200 do 500 kuna, a nešto skromnije, do 200 kuna potrošit će 28,1 posto ispitanika.
Onih izdašnijih, koji će trošiti od 500 do 1.000 kuna ima 7,7 posto, a više od 1.000 kuna ima 5,8 posto, pokazuje istraživanje. Ta...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....