ZAGREB - Prije dvije godine neki su talijanski trgovački lanci digli cijenu nekoliko vrsta tjestenine za 20 centi. Potrošačima okupljenima u jednu od udruga za zaštitu potrošača objašnjenja poskupljenja nisu bilo dovoljno uvjerljiva i pozvali su svoje članove na bojkot tih proizvoda. Nakon dvadesetak dana upornost se isplatila i trgovci su istaknuli novu cijenu - višu, ali ipak 10 centi manju.
Razina svijesti
Ovo je samo jedan primjer kako se udruge za zaštitu potrošača u europskim zemljama uspijevaju izboriti za svoja prava kada ocijene da je povećanje cijena neopravdano. Je li takav ili sličan bojkot moguć i kod nas u uvjetima nekontroliranog divljanja cijena prehrambenih proizvoda, pokušali smo doznati u našoj najvećoj udruzi Potrošač.
Jadranka Kolarević, predsjed...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....