INFOGRAFIKA

HRVATI SE JOŠ NISU ZARAZILI ONLINE ŠOPINGOM Kupujemo ciljano: Sezonski se traži bolja, a jeftinija roba, elektronika i oprema

Prepreka razvoju online trgovine je cijena i rok dostave te strah od krađe osobnih podataka
 Paun Paunović / CROPIX
Prepreka razvoju online trgovine je cijena i rok dostave te strah od krađe osobnih podataka

Online kupci u Hrvatskoj uglavnom kupuju nekoliko puta godišnje, najčešće biraju elektroničke uređaje i opremu ili pak odjeću, obuću i modne dodatke, a većina kupaca pritom koristi računalo, u manjoj mjeri tablet i pametne telefone. Većina onih koji kupuju online i dalje odlazi i u trgovine jer najčešće biraju strane web shopove na kojima očigledno traže proizvode kojih ovdje nema ili su jeftiniji nego u hrvatskih trgovinama.

Pokazalo je to istraživanje Iskona koji je zbog lansiranja vlastitog web shopa proveo anketu među 735 korisnika interneta. Kupcima su prilikom online kupovine najvažniji cijena i kvaliteta proizvoda te brzina dostave.

Ipak se ide u trgovine

Procjenjuje se da su upravo brzina i cijena dostave, uz strah od davanja osobnih podataka, prepreka većem razv...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 13:45