KUDA IDEMO?

'HRVATSKA JE JOŠ UVIJEK VIŠE ZEMLJA REGIJE NEGO ČLANICA EUROPSKE UNIJE' Analiza prometnih stručnjaka

Željeznicu treba modernizirati: vlak Zagreb – Beograd vozi duže od sedam sati, a autobus šest sati
Bajakovo, 020713.Bajakovo,granicni prijelaz izmedju Hrvatske i Srbije.Zastoj kamionskog teretnog prometa od Srbije prema Hrvatskoj u duzini od 17 kilometara zbog problema s hrvatskim carinskim sistemom.Na fotografiji:Kolona kamiona na autocesti u Srbiji.Foto: Vlado Kos / Cropix
 Vlado Kos / Cropix
Željeznicu treba modernizirati: vlak Zagreb – Beograd vozi duže od sedam sati, a autobus šest sati

ZAGREB - Redovite kopnene linije Zagreba s glavnim gradovima susjednih država plod su tržišne stihije i više govore o Hrvatskoj kao zemlji regije nego članici Europske unije, tvrde stručnjaci.

U autobusnom prometu Zagreb najčešće stalne veze ima s Beogradom i sa Sarajevom; s prvim šest, a s drugim pet puta dnevno. Željeznički je najbolje povezan s Ljubljanom, s kojom ima četiri izravne linije dnevno, dok s ostalima - Beogradom, Sarajevom i Budimpeštom - ima tek po jednu.

Pored toga, Zagreb je autobusno povezan s Bečom tri puta dnevno, s Ljubljanom i Budimpeštom jednom dnevno (četvrtkom i subotom po dva puta), te s Rimom samo jednom tjedno, petkom.

Za Podgoricu iz Zagreba nema nikakve izravne veze, otkad je u siječnju obustavljena jedina zračna linija.

Zanimljivo je da su ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 10:24