Za putničke agencije ovogodišnja predsezona bila je nešto uspješnija od lanjske, a još bolja bi mogla biti posezona, kaže predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) Boris Žgomba, ističući da u glavnoj sezoni, zbog slabih mogućnosti investiranja i nedostatka kapaciteta, agencije ne mogu bitnije povećavati promet.
"Rezultati organiziranog prometa za prvih šest mjeseci dokaz su da agencijsko poslovanje, unatoč svim preprekama, može rasti, pogotovo u suradnji s javnim i drugim segmentima privatnog sektora. U tome su važni i agencijska ulaganja, ali i modeli udruženog oglašavanja s Hrvatskom turističkom zajednicom (HTZ) te potpore koje agencije kao destinacijske menadžment kompanije (DMC) dobivaju od HTZ-a i Ministarstva turizma", ističe Žgomba.
Prema podacima...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....