OGROMAN PROBLEM

Hrvatski korisnici PlayStationa već 45 dana na rubu živaca: ‘Ne možemo ništa kupiti...‘

Kod pokušaja kupnje sadržaja, korisnik dobije poruku o pogrešci prilikom plaćanja i ne može dovršiti kupnju
 Screenshot/Playstation.com
Kod pokušaja kupnje sadržaja, korisnik dobije poruku o pogrešci prilikom plaćanja i ne može dovršiti kupnju

Četrdeset i peti je dan otkako je u euro u Hrvatskoj službena valuta, a jednako toliko korisnici PlayStationa ne mogu karticama kupovati igre, pretplate i ostale sadržaje u PlayStation trgovini. Iz hrvatske tehničke službe potvrdili su nam problem, no ne znaju kad će biti otklonjen, odnosno kad će izravno plaćanje ponovno biti omogućeno.

Na stranicama korisničke podrške stoji obavijest da je u tijeku proces zamjene valuta koji će potrajati neko vrijeme uz navedeni službeni tečaj, upravo na praćenje te stranice uputila nas je djelatnica koja je navela da se tamo mogu naći najnoviji podaci.
To ne znači da su hrvatski korisnici u potpunosti zakinuti za obavljanje transakcija u PlayStation trgovini, samo što sve kupnje moraju ići preko voucher bonova.

Kod pokušaja kupnje sad...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 05:45