Ma pustite vi te kraljeve. Nisam ja nikakav kralj kruha, kako me nazivaju. Ne volim pričati o luksuzu. Novca će uvijek biti. Ali prijatelja? E to vam je već pitanje – govori mi 45-godišnji Mato Škojo pa hitrim pokretom namjesti ionako savršeno zavezanu kravatu. Predsjednik Uprave Škojo Grupe sav je u plavim tonovima: ima tamnoplavo odijelo i plavu kravatu koji se stapaju s uredom na prvom katu poslovne zgrade u osječkoj Divaltovoj ulici. Na podu ureda koji se proteže na 50-ak četvornih metara tamnoplavi je tepison ukrašen sitnim, žutim detaljima što je kombinacija boja koju danas svijetom pronosi Škojin najuspješniji brend, piše Globus u novom broju.
Riječ je o pekarama Mlinar, najvećoj industrijskoj proizvodnji kruha ne samo u Hrvatskoj nego u ovom djelu Europe i k...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....