DIGITALNA PRETPLATA

Hrvatski portali privukli su 30.500 pretplatnika. Malo ili puno? Dovoljno za život ili ne?

Digitalne pretplate u Hrvatskoj u fazi su rasta. Iako prihodi trenutačno nisu značajni za izdavače, jasni su indikatori većeg potencijala te trenda da postanu veći dio prihoda

Već u idućoj godini broj pretplatnika na online sadržaj Jutarnjeg lista preskočit će broj print pretplatnika, kaže direktor digitalnog izdavaštva Hanza Medije

 Vedran Peteh/Cropix
Digitalne pretplate u Hrvatskoj u fazi su rasta. Iako prihodi trenutačno nisu značajni za izdavače, jasni su indikatori većeg potencijala te trenda da postanu veći dio prihoda

Hrvatski medijski izdavači koji su s uvođenjem digitalne pretplate na sadržaj većinom krenuli tek prije nešto manje od tri godine, do 1. listopada ove godine privukli su 30.500 pretplatnika, a prihod od pretplata ove će godine dosegnuti 1,5 milijuna eura, što je rast od devet posto u odnosu na prijašnji kvartal.

Pokazalo je to istraživanje konzultantice Maje Maldini, koje je naručila Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) i koje je javno predstavljeno na ovogodišnjem SoMo Borcu.

Čvrsti i drugi modeli

To nije prvo takvo istraživanje jer sam kao novinar i sam radio sličan projekt koji je financiralo Društvo za zaštitu novinarskih autorskih prava (DZNAP), ali ovo je prvi put da su izdavači bili spremni dostaviti konkretne podatke o broju aktivnih pretplatnika i prihod koji su...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
29. studeni 2025 01:36