S postignutih 557 bodova učenici četvrtih razreda osnovnih škola u Hrvatskoj plasirali su se rezultatima Međunarodnog istraživanja čitalačke pismenosti PIRLS 2021. na visoko sedmo mjesto među 57 zemalja sudionica. U istraživanju koje provodi Međunarodno udruženje za vrednovanje obrazovnih postignuća (IEA) sudjelovalo je oko 400 tisuća učenika, među kojima 3937 iz 154 škole u Hrvatskoj, objavio je u utorak Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja.
Singapur je zemlja koja postiže najveći uspjeh učenika u čitalačkoj pismenosti učenika u dobi od 9 do 11 godina, a slijede učenici iz Irske, Hong Konga, Rusije, Sjeverne Irske, Engleske i Hrvatske. Slabije rezultate od hrvatskih učenika postigle su, među ostalim, Litva, Finska, Poljska, SAD, Kineski Taipei, koji se na...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....