PALA MREŽA

HT se oglasio dan nakon kolapsa: ‘Sve normalno funkcionira i učinit ćemo sve da se ne ponovi‘

Manji dio korisnika imao je poteškoće i nakon stabilizacije prometa, no nakon resetiranja mobilnog uređaja i to je otklonjeno, navode
Vozilo Hitne, zgrada HT-a, ilustracija
 Vlado Kos/Davor Pongračić/Darko Tomaš/Cropix
Manji dio korisnika imao je poteškoće i nakon stabilizacije prometa, no nakon resetiranja mobilnog uređaja i to je otklonjeno, navode

Glasovne usluge u mobilnoj i fiksnoj mreži Hrvatskog telekoma (HT) u srijedu se nakon jučerašnjih poteškoća normalno odvijaju, zbog čega HT i dalje pojačano nadzire stanje u mrežama te će učiniti sve da se takvo što ne ponovi, ističu u srijedu za Hinu iz HT-a.

Odgovarajući na upit Hine o trenutnom stanju u fiksnoj i mobilnoj mreži te uslugama nakon jučerašnjih problema s glasovnim uslugama, iz HT-a u srijedu ponovo ističu da je te poteškoće u utorak prouzročio tehnički kvar primijećen oko 10, a riješen oko 16 sati.

Prioritet u normalizaciji prometa bio je usmjeren na hitne službe, za koje je prve omogućeno nesmetano odvijanje telekomunikacijskog prometa, a potom je stabiliziran promet za poslovne i privatne korisnike.

"Promet je u potpunosti normaliziran u utorak k...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 20:26