ZAHVALA

HTZ kampanjom ‘Thank you‘ zahvaljuje stranim turistima na odabiru Hrvatske

U kampanji na društvenim mrežama se malo više pažnje poklanja tržištu Njemačke, Slovenije, Poljske i Češke
Dolazak vlaka iz Praga
 Matija Djanjesic/Cropix
U kampanji na društvenim mrežama se malo više pažnje poklanja tržištu Njemačke, Slovenije, Poljske i Češke

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pokrenula je kampanju "Thank you", koju će provoditi na društvenim mrežama na 13 tržišta i kojom stranim turistima želi zahvaliti što su ove godine odabrali hrvatska odredišta za svoje odmore, izvijestili su u srijedu iz HTZ-a.

Kampanju će provoditi na mrežama Facebook, Instagram i Twitter, i to na tržištima Njemačke, Austrije, Slovenije, Poljske, Češke, Slovačke, Italije, Mađarske, Belgije, Francuske, Švedske, Švicarske i Velike Britanije.

"Svim stranim turistima ovime zahvaljujemo što su, unatoč propisanim epidemiološkim mjerama i protokolima putovanja, ukazali povjerenje Hrvatskoj i došli u nju na odmore u ovoj izazovnoj i nepredvidivoj turističkoj godini. Cilj nam je i zadržati vidljivost Hrvatske na odabranim tržištima te svima ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 10:22