VIRTUALNA KONFERENCIJA

HTZ na deset tržišta prenijela glavne poruke o spremnosti Hrvatske za turističku sezonu

Ministrica Brnjac stranim je novinarima prenijela da je Hrvatska spremna za dolazak mnogih turista
Nikolina Brnjac
 Damir Krajač/Cropix

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u četvrtak poslijepodne je na virtualnoj konferenciji za strane medije istodobno na deset tržišta prenijela glavne poruke o spremnosti Hrvatske za turističku sezonu i svih mjera za zdravstvenu sigurnost boravaka u njezinim odredištima, izvijestili su iz HTZ-a.

Stranim su se novinarima na toj konferenciji uvodno video porukom obratili ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac te direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dok su na svakom pojedinom tržištu/zemlji online konferencije, uz podršku partnerske međunarodne PR agencije Aviareps, vodili direktori predstavništava HTZ-a.

Deset tržišta-zemalja koje su bile obuhvaćene su Njemačka, Austrija, Češka, Slovačka, Velika Britanija, Belgija, Nizozemska, Švicarska, Švedska i Norveška, a konferenciju je pratilo 90 predstavnika medija s tih tržišta.

Glavne teme konferencije bile su uvjeti i protokoli za ulazak u Hrvatsku, trenutna epidemiološka situacija s naglaskom na procijepljenost opće populacije i turističkih djelatnika, organiziranost destinacija s punktovima za testiranje i medicinsku podršku turistima, projekt "Safe stay In Croatia" i kampanja "Trust me, I've been there". Govorilo se i o novostima u hrvatskoj turističkoj ponudi, aviolinijama i investicijama i drugome.

"Odličnu poziciju Hrvatske na turističkoj karti svijeta potvrđuje i ova virtualna konferencija koja je okupila veliki broj renomiranih novinara iz uglednih i popularnih medija. To je i izvrsna prilika da naše ciljne javnosti još jednom informiramo o svim novostima u hrvatskoj turističkoj ponudi i svim važećim protokolima pod kojima je moguća realizacija turističkih putovanja u Hrvatsku", rekao je Staničić.

Ocijenio je i kako dosadašnje najave i informacije s najvažnijih tržišta daju optimizam pred glavni dio turističke godine, u kojem se očekuje i najveći intenzitet turističkog prometa, a vjeruje da Hrvatska i ove godine može zauzeti poziciju vodeće turističke destinacije Mediterana.

Ministrica Brnjac stranim je novinarima prenijela da je Hrvatska spremna za dolazak mnogih turista, kojima je stabilna epidemiološka situacija i najbolja pozivnica za posjet.

"Vjerujem da smo poduzeli sve mjere da Hrvatsku učinimo sigurnom destinacijom za odmor, a ove smo se godine posebno fokusirali i na kvalitetnu te raznoliku turističku ponudu. Bijeg od masovnog turizma, sigurnost, mirno okruženje i autentična gastronomija nove su komponente luksuza koje Hrvatska nudi turistima. Pored visokokvalitetnih hotela i kuća za odmor, izvrsna je i ponuda u segmentu kampiranja i glampinga.

Hrvatska također ima i najveću svjetsku charter flotu koja plovi oko tisuću prekrasnih otoka u tirkiznom moru, što je čini i savršenom nautičkom destinacijom. Lijepa priroda, obilje aktivnosti na obali i u unutrašnjosti te pažnja prema sigurnosti gostiju izvrsni su razlozi za odabir Hrvatske kao destinacije za odmor", poručila je ministrica.

Iz HTZ-a navode da su među medijima na online konferenciji bili njemački RND, Spiegel, Frankfurter Neue Presse i B.Z., austrijski Der Standard, Die Presse, Kleine Zeitung, Vorarlberger Nachrichten, Tiroler Tageszeitung, britanski Independent, The Guardian, The Sunday Times, The Sun, Daily Mail, Telegraph, češki Lidové noviny, MAFRA (Můj svět), Český rozhlas, švicarski Blick, Travel Inside, Travelnews, slovački Plus 1 deň, Slovenka magazine, Pravda, nizozemski Ron Reizen, Villa d'Arte, National Geographic Traveler i drugi.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. travanj 2024 11:27