PRIVLAČENJE TURISTA

HTZ pokreće jesensku kampanju za bolju posezonu: ‘Bacaju‘ se na atrakcije i događaje u unutrašnjosti

Kampanjom je obuhvaćeno 90 proizvoda i destinacija, od unutrašnjosti Istre i Gorskog kotara, preko Međimurja i Zagorja do Slavonije

Kampanja HTZ-a

 Htz/
Kampanjom je obuhvaćeno 90 proizvoda i destinacija, od unutrašnjosti Istre i Gorskog kotara, preko Međimurja i Zagorja do Slavonije

U dosadašnjem dijelu rujna u Hrvatskoj je ostvareno oko 10 milijuna turističkih noćenja, što je 4 posto više nego u istim danima 2019., a zadržavanje pozitivnih trendova očekuje se i u nastavku posezone, čemu bi trebala pridonijeti i jesenska kampanja Hrvatske turističke zajednice "Falling for Croatia", izvijestili su u utorak iz HTZ-a.

Jesensku kampanju HTZ će provoditi do kraja studenoga na društvenim mrežama uz oznake #FallingForCroatia i #BestFallCroatiaBucketList, a zamišljena je kao svojevrsni jesenski vodič kroz destinacije i aktivnosti koje nudi Hrvatska u ovom razdoblju godine.

"Posezona se u Hrvatskoj odvija vrlo dobro, s oko 400 tisuća turista koji trenutno borave u zemlji, a kako smo u razdoblju godine kada su u fokusu turističkih putovanja kultura, eno-gastronom...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 21:06