SELAK RASPUDIĆ

‘Influenceri nisu neradnici, njima trebaju radnička prava! Ali, kupovina followera je opasna‘

Mostova zastupnica influencerima je posvetila press konferenciju, a na njoj se pojavila u društvu jednog influencera
Marija Selak Raspudić i Marin Miletić
 Ranko Suvar/Cropix

Saborska zastupnica Mosta Marija Selak Raspudić u subotu je na konferenciji za medije govorila o influencerima i zašto oni trebaju biti tema u Saboru.

- Pandemija je potencirala rad od doma i u tom svjetlu najave izmjene našeg već zastarjelog Zakona o radu i aktualna diskusija o položaju uloge influencera koji ukazuje na potrebu za artikuliranjem i poznavanjem novih oblika rada prisutnih u virtualnom svijetu. Influenceri nisu neradnici nego ljudi koji rade od 0 do 24 sata i svoj privatni život su prepustili radu, kod njih je zamućena granica između privatnog i javnog života, kazala je Selak Raspudić.

- Njihov je osnovni nedostatak - nedostatak radničkih prava, izjavila je u društvu saborskog i stranačkog kolege Marina Miletića, bivšeg vjeroučitelja kojega neki smatraju influencerom.

image
Marija Selak Raspudić
Ranko Suvar/Cropix

Dodala je da je u radu od doma najveći problem što radnici ne mogu odvojiti privatno i radno te se referirala na Francusku i zakon o diskonekciji koji to regulira.

- Ovaj zakon se osobito tiče onih koji rade u kreativnoj industriji, svih onih u korporativnom i privatnom sektoru koji moraju biti na raspolaganju šefovima cijelo vrijeme, rekla je Selak Raspudić, kako prenosi N1.

Poručila je da će Most u Saboru otvoriti raspravu Zakona o diskonekciji.

Marin Miletić također je govorio o influencerima kao jedan od njih.

- Porezna uprava nije mi znala reći što napraviti kako bi se to reguliralo. Duboko sam razočaran kad sam vidio kako se napadaju mladi ljudi koji su to što jesu, a neki pojedinci iz našeg društva verbalno ih napadaju. Mi stariji bismo mladim ljudima trebali pomoći, kazao je Miletić.

image
Marin Miletić
Ranko Suvar/Cropix

- Borit ću se za slobodu hrvatskog građana, a napose mladih ljudi koji su napadnuti bez ikakvog razloga, dodao je.

Selak Raspudić se osvrnula i na slučaj influencera koji kupuju followere, a dodala je da se to događa i u vrijeme političkih kampanja.

- Tip kupovine pratitelja je puno opasniji, a često je i slučaj u političkim kampanjama, gdje se na različitim platformama kupuju pratitelji da bi se povećao broj onih koji navodno prate te platforme i da bi se time manipuliralo u političke svrhe, rekla je Selak Raspudić.

image
Marija Selak Raspudić
Ranko Suvar/Cropix
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
14. travanj 2024 15:00