ZAŠTITA POTROŠAČA

Istražili smo djeluje li registar ‘Ne zovi‘: Dosad 188 primjedbi za uznemiravanje, nijedan trgovac nije kažnjen

Upis u "Ne zovi" nije prepreka za strane pozivatelje jer inspekcija može kontrolirati samo tvrtke i osobe registrirane u Hrvatskoj,

Ilustracija

 -/Panthermedia/Profimedia/-/panthermedia/profimedia
Upis u "Ne zovi" nije prepreka za strane pozivatelje jer inspekcija može kontrolirati samo tvrtke i osobe registrirane u Hrvatskoj,

Otkako je uspostavljen registar "Ne zovi", u koji se mogu upisati svi korisnici koji ne žele da ih trgovci uznemiravaju putem mobitela i telefona, Državni inspektorat zaprimio je 188 primjedbi potrošača koji su se žalili da ih trgovci uznemiravaju usprkos registru, no dosad, doznajemo, nije podnesen ni izdan niti jedan optužni prijedlog, tj. prekršajni nalog.

Kako su nam pojasnili iz Državnog inspektorata, u tih 188 slučajeva utvrđeno je 26 povreda Zakona o zaštiti potrošača, no trgovci u konačnici nisu kažnjeni jer je predviđena mogućnost da te nepravilnosti uklone tijekom nadzora inspekcije ili u određenom razdoblju nakon njezina dovršetka, zbog čega se prekršaji ocjenjuju neprocesuiranima.

Inspekciju smo pitali i obuhvaća li upis u registar i zabranu poziva trgovac...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 03:17