Veliki i mali proizvođači, distributeri, trgovački lanci, stručnjaci enolozi - svi se slažu u jednom - u Hrvatskoj (zemlji u kojoj se godišnje popije 70 milijuna litara domaćeg i stranog vina, što je promet u iznosu od 1 milijarde kuna, a još se 40-50 milijuna litara popije iz tzv. kućne radinosti) vinarstvo i vinski biznis postali su branša s najvećom gužvom u šesnaestercu.
Sve je počelo ulaskom Hrvatske u EU. Naime, strana vina su pojeftinila za iznos carine i ostalih parafiskalnih nameta i sada se na policama velikih trgovačkih lanaca prodaju “u bescjenje”. Domaća su vina i bez toga bila skupa, već neko vrijeme mantraju potrošači. No, to je tek prva razina problema. Primjerice, vrhunska vina (manjih proizvođača) koja su, uz kvalitetu, kroz turizam ponudila egzotičnu prič...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....