StoryEditor
ATLAS PLUS

Iza kulisa posrtaja nekad moćne agencije: Samo 19 radnika zadržalo posao, oglasila se i Uprava

Žao mi je što restrukturiranje uključuje i otkaze ugovora o radu većem dijelu naših zaposlenika, kazao je predsjednik Uprave Atlasa
 Ivo Ravlic/Cropix

Gotovo je. Ovoga puta zapravo. Turistička agencija Atlas šalje svoje radnike na Zavod za zapošljavanje.

Godinama im se već klima radno mjesto, od ožujka ove godine stvarno ozbiljno. No, premda su svo ovo vrijeme pandemije bili van poslovne aktivnosti - o svojim su zaposlenicima skrbili na način da su im isplaćivane plaće, a i sada će svi otići sa otpremninama.

Socijalni je moment ispoštovan.

- Putnička agencija Atlas plus d.o.o. je pokrenula opsežan proces optimizacije poslovanja i restrukturiranja, no nastavlja s radom te će svojim gostima i partnerima nastaviti nuditi uži portfelj proizvoda i usluga.

Restrukturiranje i optimizacija su neophodni zbog okolnosti izazvanih pandemijom koronavirusom u kojima se našla turistička industrija, a koje su značajno negativno utjecale i na poslovanje Atlasa, kao i na, već prošle godine pokrenute, procese uspostavljanja novog modela poslovanja i moguće promjene vlasništva - poručuju iz uprave Atlasa za Slobodnu Dalmaciju.

Ne očekuju, kažu, ni globalan ni lokalan oporavak turističke industrije prije 2021. godine, stoga će u ovoj godini nastaviti raditi u znatno smanjenom opsegu poslovanja, pri čemu će svakako realizirati sve već ugovorene i prodane aranžmane.

U idućoj godini, plan im je nastaviti s realizacijom dijela poslovnih procesa, posebno programa „Krstarenja Jadranom" i „Ture i grupe" s garantiranim polascima, kao i segmenta "Shorexa", a istovremeno izići iz nekih poslovnih procesa koji su do sada bili u ponudi.

- U okviru procesa restrukturiranja i optimizacije poslovanja, a u dogovoru sa sindikatima i Radničkim vijećem Atlas plusa i uz poštivanje svih ugovorenih i zakonskih obveza, provodi se i program zbrinjavanja zaposlenih. Programom je obuhvaćeno 132 zaposlenika Atlas plusa, kojima će biti ispoštovana sva prava i koji će po raskidu ugovora dobiti otpremnine - kazali su iz Atlasa.

Nova je Uprava Atlasa plus poduzela cijeli niz aktivnosti kako bi stabilizirali i poboljšali poslovanje opterećeno brojnim naslijeđenim dubiozama, no u okolnostima pandemije COVID-19 to više nije bilo moguće napraviti i planovi za oporavak nisu mogli biti provedeni do kraja.

- U situaciji potpunog zaustavljanja prometa putnika i neizvjesnosti u procjeni trajanja krize koja je pogodila poslovanje, mjere nije bilo moguće provoditi, a potpuni prekid poslovanja u pitanje je doveo cijelu poslovnu konstrukciju kompanije u dugoročnom razdoblju - vele.

Budući da je nastavak nerestrukturiranog poslovanja moguće održavati samo uz daljnje znatne financijske intervencije, nova Uprava Atlas plusa je donijela odluku o provođenju mjera koje su neophodne za ozdravljenje kompanije.

- Činjenica je da Atlas dugi niz godina nije uspio pronaći održivi poslovni model te je ovo prilika za dubinske promjene koncepta. Uz to, uslijed vanjskog udara, na tržištu se događaju tektonske promjene koje će promijeniti krvnu sliku cijele industrije.  Žao mi je što restrukturiranje uključuje i otkaze ugovora o radu većem dijelu naših zaposlenika, no o njima brinemo najbolje što je u ovim okolnostima uopće moguće.

Također, poštivat ćemo sve već preuzete obveze prema gostima i partnerima. Mi jednostavno moramo uvesti novi poslovni model kako bi se Atlas od iduće godine mogao fokusirati se na ono što i dalje možemo i želimo raditi najbolje - rekao je Slobodnoj Dalmaciji je Lovorko Mamić, predsjednik Uprave Atlasa.

U nekada najmoćnijoj agenciji u Lijepoj našoj, a bome i šire, ostaje 19 ljudi.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. kolovoz 2020 21:21