OVERSEAS EXPRESS

JEDNA OD NAJVEĆIH DOMAĆIH SLUŽBI ZA DOSTAVU OBJASNILA ZAŠTO JE TOLIKO PAKETA KASNILO Oglasili se nakon što su ignorirali lavinu mržnje na Facebooku

 
 Profimedia, Alamy

Jedna od najvećih domaćih službi za dostavu, Overseas Express, ispričala se nakon lavine ljutitih komentara i reakcija kupaca kojima su paketi kasnili tijekom proteklih blagdana.

Stotine ljudi im se, naime, ovih dana javilo na društvenim mrežama gdje su objavljivali bijesne komentare i reakcije na masovna kašnjenja pošiljki, a da bi stvar bila gora, u Overseas Expressu su se najprije ponašali kao da je sve u redu.

Tako su, dok su im nezadovoljni ljudi svašta poručivali na njihovoj službenoj Facebook stranici, oni imali uobičajene objave gdje su pratitelje čak pitali "jesu li već odabrali svoje drvce", što je samo još više isprovociralo korisnike.

Korisnici su pisali da je u skladištu tvrtke u Leskovcu apsolutni kaos. Overseas inače ne dopušta preuzimanje paketa izravno u skladištu, no dio građana je bezuspješno pokušao i to, kako bi na vrijeme preuzeli poklone koje su naručili za obitelj i prijatelje.

'Stigao je višestruko veći broj paketa od najavljenog'

Iz tvrtke su se sad ispričali i objasnili pogrešku.

- Iskreno se ispričavamo svim našim korisnicima kojima, unatoč svim naporima, nismo uspjeli na vrijeme isporučiti naručene pakete uoči blagdana. S 20 godina iskustva u dostavi pošiljaka pripremili smo se na značajan rast prometa u vrijeme blagdana, ali nam je stigao višestruko veći broj paketa od najavljenog. U takvoj situaciji i s iznimnim naporima svih zaposlenih u kompaniji te angažiranjem dodatnih dostavljača bilo je nemoguće isporučiti sve pakete na vrijeme - poručuju iz Overseas Expressa.

Obećali su i pronaći način da im se dodatno oduže. Sada je u fokusu u što kraćem roku stabilizirati rokove dostave i isporučiti svim korisnicima naručene pakete, a zatim će im se pojedinačno javiti. Najmanje 80 posto neisporučenih pošiljaka bit će riješeno do kraja ovog tjedna, a kompletna isporuka bit će sigurno zaključena u prvom tjednu siječnja. Problemi s isporukama uglavnom se odnose na šire zagrebačko područje.

- Ukupni kapaciteti osigurani su prema najavljenom prometu koji se planira prema prosječnom blagdanskom prometu iz proteklih godina te najavama kupaca o očekivanom rastu ove godine - rekli su, pa priznali:

- Broj paketa koji su stizali u naš logistički centar bio je nekoliko puta veći od najavljenog. Budući da je mahom riječ o blagdanskim poklonima, odmah smo angažirali dodatne kooperante i dostavljače. Više od 350 naših dostavljača, 50-ak radnika u skladištu i 50 dodatnih djelatnika iz ostalih službi prebacilo se na rješavanje dostava. Slobodno možemo reći da smo angažirali sve dostavljače koji su u tom trenutku bili dostupni na tržištu, ali to nažalost nije bilo dovoljno”, pojašnjavaju u Overseas Expressu.

Primjerice, od jednog nam je kupca bez prethodne najave došlo 17 puta više paketa od planiranog. Da bi sve te dostave odradili na vrijeme, trebalo je preko noći angažirati 60 dodatnih dostavljača. No, ovo neplanirano angažiranje višestruko većeg broja dostavljača tijekom blagdana bilo je nemoguće osigurati.

Vraćanje povjerenja korisnika apsolutni je prioritet tvrtke u narednom periodu - obećali su u isprici.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. travanj 2024 19:40