JAČANJE PROMIDŽBE

JESU LI OVO VLADINE RADIKALNE MJERE?! 'Oglašavat ćemo investicijske projekte u The Economistu'

Uz plaćanje kampanja u svjetskim medijima, planira se i uvođenje četiri kategorijemjera za poticanje stranih ulaganja u Republici Hrvatskoj
 Goran Mehkek / CROPIX
Uz plaćanje kampanja u svjetskim medijima, planira se i uvođenje četiri kategorijemjera za poticanje stranih ulaganja u Republici Hrvatskoj

Vlada kreće u jaču promidžbu Hrvatske kako bi stranci u nju više ulagali. Jedan je to od zaključaka sastanka ministara u Banskim dvorima, koji je, nezadovoljna izostankom većih investicija i mjerama štednje radi rezanja proračunskog manjka, sazvala šefica HNS-a i prva potpredsjednica Vlade Vesna Pusić.

Prema neslužbenim informacijama, veća promocija investicijskih potencijala Hrvatske trebala bi obuhvatiti jače oglašavanje u utjecajnim svjetskim medijima, poput Financial Timesa, The Economista ili pojedinih televizijskih kuća. No, ona znači i više nastupa na specijaliziranim sajmovima, kao i češće road-showove. U planu je i one stop shop, na kojem bi potencijalni ulagači dobivali sve potrebne informacije. Promotivni dio posla trebala bi odraditi Agencija za investicije i konk...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 02:31