Medijsku analizu minutaže predsjedničkih kandidata u informativnim emisijama HTV-a (Dnevnik i Otvoreno) HRT je naručio od Briefinga, čiji je vlasnik Davor Huić, inače član stožera predsjedničkog kandidata SDP-a Ive Josipovića. Nakon medijskih napisa on se odlučio povuči iz Josipovićeve kampanje.
Analizu je od Briefinga naručio ravnatelj HTV-a Blago Markota koji ju je predstavio članovima Programskog Vijeća.
Iako su rezultati analize bili za internu uporabu, procurili su u javnost. Novinarima je analiza dostavljena zajedno s istraživanjem GfK, pa se pretpostavljalo da ju je radila upravo ta agencija.
Vlasnik agencije Davor Huić za tportal je izjavio da je Briefing analizu izradio profesionalno i objektivno, bilježeći svako pojavljivanje ili spominjanje relevantnih kandidata...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....