DRAMATIČNA ISKUSTVA S DRŽAVNIM SLUŽBENICIMA

JUTARNJI U AKCIJI S GRAĐANIMA Žena cinkala supruga 'Moj muž je varaoda je bio u uredu. Brao je masline’

Pozivamo čitatelje da se uključe u akciju Jutarnjeg i pohvale dobre službenike, ali i iznesu kritike
 Vjekoslav Skledar/CROPIX

Nakon što je Jutarnji list pokrenuo akciju u kojoj možete pohvaliti službenike koji dobro obavljaju svoj posao ili nam se požaliti i podjeliti s nama neugodno iskustvo zbog neprofesionalnog ponašanja službenika naš e-mail zatrpala su pisma čitatelja.

Uglavnom ih muči “borba” s administracijom, neljubazno ponašanje zaposlenika ili nemogućnost dolaska do potrebnih informacija. No, našlo se tu i brojnih pohvala, te priča koje bi trebale biti primjer svima.

'OVO SU NAŠA DRAMATIČNA ISKUSTVA SA SLUŽBENICIMA' Jutarnji list u akciji s građanima: Uključite se i vi!

UKLJUČITE SE!

Pošaljite svoja iskustva na Jutarnji web, pohvalite ili kritizirajte rad službenika

Svi naši čitatelji koji imaju primjedbe ili pohvale svoja iskustva mogu poslati na e-mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Anonimna čitateljica

Moj suprug je državni službenik, radi u jednom tijelu državne uprave. Jedan petak je odlučio eskivirati s posla da bi - brao masline. U 8 ujutro je došao na posao, očitao karticu o evidenciji radnog vremena, otišao u masline, vratio se u 16 sati i opet “provukao” karticu. I nije ga uopće bilo sram to priznati svojoj dugotrajno nezaposlenoj supruzi (VSS). Dapače, to mu je bilo jako smiješno.

M. Babić, Zürich, Švicarska

- Moja supruga nije Hrvatica pa stoga svaki puta kada dođemo ovdje mora tražiti dozvolu boravka. U uredu u Novoj Gradiškoj pokušao sam ishoditi dozvolu za trajni boravak. Ta procedura se užasno odužila jer svaki put kada smo došli trebalo je nabaviti neki novi dokument, a pri tom je šef tog odjela prema nama bio jako neljubazan. Kada smo konačno mislili da smo prikupili sve potrebno, rekli su nam da se od danas primjenjuje novi zakon i da nam treba još dokumenata. Na kraju smo odustali. Za razliku od tog ureda vrlo pozitivno iskustvo doživjeli smo u Poreznoj upravi u Novoj Gradiškoj gdje nam je gospodin sa smiješkom pomogao nabaviti OIB koji se za potrebu prijave dodjeljuje strancima. Kada sam mu htio dati 100 kuna “trinkgelda” zahvalio se, ali nije prihvatio novac.

Predrag Šarčević

Nedavno sam dobio opomenu pred isključenje električne energije i rok u kojem bih trebao platiti račun. Na dan njihovog obračuna sam platio račun za prethodni mjesec, tako da se moja uplata nije vidjela dok su radili obračun. Poučen lošim iskustvom htio sam nazvati navedene brojeve na računu kako bih provjerio svoju uplatu. Četiri dana za redom, od ponedjeljak do četvrtk, nitko se nije javljao na navedene kontakte. Isfrustriran što ih ne mogu dobiti telefonski, zvao sam centralu u Gundulićevoj, a oni su na bezobrazan način rekli da kolege imaju posla i da budem uporan. Na kraju sam odustao ali na sreću struje još imam.

Best Travel Putnička agencija

Službenik gradskog komunalnog nam je vrlo ljubazno i pošteno rekao da se ne upuštamo u legalizaciju reklame za firmu 30X40 cm jer je potrebno više papira nego za građevinsku u Njemačkoj.

Vlado Josić

Moje najveći prigovor je na rad policijskih i carinskih službenika na državnim granicama. Naime, uglavnom su jako, jako neljubazni, nikada ne kažu niti dobar dan, niti doviđenja, a kamo li sretan put. Ponašaju se kao šerifi, sjede izvaljeni kao da su u nekom kafiću a ne u službi. Često prelazim granicu i to mi jako smeta, pogotovo kada mi to još govore strani državljani i moji prijatelji. A što se tiče djelatnika na naplatnim kućicama, to se uopće ne treba ni komentirati, pogotovo kada idete autocestom Zagreb - Slavonski Brod. Još nikada nisam doživio da mi je netko od njih rekao dobar dan.

Ana

Željela bih pohvaliti djelatnika HZZO-a u Jukićevoj, Zagreb. Gospodin se zove Mario i radi na odjelu prijave/odjave. U današnje vrijeme je rijetkost vidjeti mladog čovjeka koji svoj posao odrađuje s tolikom dozom ljubaznosti i razumijevanja. Svaka pohvala

Radmila Počuča

Zbog pretrpanosti zagrebačkog suda Vrhovni sud prebacuje predmete po okolnim sudovima. Tako sam ja 25. siječnja 2013. dobila poziv na sud u Križevcima zbog navodno neplaćenog računa za vodu koji je podmiren u srpnju 2011. S obzirom da ne mogu putovati do Križevaca sudu sam dostavila fotokopiju računa i opis kako je došlo do greške pri knjiženju, no, sutkinja mi je telefonski rekla da sam izgubila spor jer se nisam pojavila na ročištu te da sam dužna platiti 1070 kuna. Cijeli dan sam bolesna kružila od Savske do Folnegovićeve u Vodovod da ishodim napismeno da je račun plaćen prije godinu i pol i nakon svega sam ipak dužna platiti 100 kuna sudskih troškova.

Ivanka Babić

Godinama sam pacijent primarne zdravstvene zašite kod doktora Franje Turalije u Zaprešiću i svaki odlazak u tu ordinaciju za mene je neponovljivo iskustvo: topao osmijeh, susretljivost, blagost i smirenost sestre Kristine. Iskren pogled u oči, čvrst stisak ruke doktora koji svakog pacijenta dočeka na vratima i uvodi u svoju ordinaciju. Njegova ljubaznost i posvećenost vašem problemu učini da zaboravite da uopće drugačiji ljudi i postoje. Naprosto to je čovjek koji će za svog pacijenta napraviti sve i pomoći rječju, djelom...Hvala im

Tena Velimirović

Dana 08.01.2013. sam diplomirala i nakon tjedan dana dobila papire kojima sam došla na Hrvatski Zavod za zapošljavanje da bi mi upisali zvanje i vodili me na Zavodu kao diplomiranog pravnika. Moja savjetnica je bila na bolovanju u to vrijeme, a gospodin koji ju je mijenjao, nakon što sam mu rekla da imam sve potrebne dokumente, hladno i nepristojno mi je rekao da je to njezin posao i da se strpim i pričekam dok se ona ne vrati. Naravno, ja sam slala molbe za zapošljavanje i šaljem ih već tri tjedna. Savjetnica je i dalje na bolovanju, da bih danas saznala da za sve molbe za posao koje sam poslala, poslodavci prvo provjeravaju zvanje i status na Zavodu. I sad se pitam zar sam sve prijave slala uzalud i kakvi su to ljudi kojima se neda raditi u instituciji koja bi ljudima trebala pomoći pri zapošljavanju, a ne odmoći. Sramota kako se ljudima neda raditi u vrijeme kad je posao nešto dragocjeno i još za sav svoj nerad dobivaju plaću. Šta reći nego jedna velika sramota!

Ivana Kramarić

Nedavno sam se udala a suprug i ja smo se u isto vrijeme oboje selili pa smo morali mjenjati dokumente. U obilaženju šaltera, informirali smo se unaprijed što nam treba i imali smo sve potrebno. Primijetila sam jednu stvar, od matičnog ureda do porezne uprave službenice su se redovito iznenadile što imamo sve i znamo što nam treba. S druge strane, ispred nas su se par puta našli ljudi koji su bili u krivim redovima, nisu znali što im treba od dokumenata, nisu imali pola papira, godinama nisu obnavljali dokumente ili znali osnovne podatke, a zatim su se istresali na službenike. Koliko god smatram da određenu razinu profesionalnosti treba održati bez obzira na sve, sigurno bi i službenici bili ljubazniji da ne moraju većini ljudi objašnjavati zašto im trebaju osnovni dokumenti.

Anonimna čitateljica

- U Valpovu u HZZO-u, na šalteru radi dotični gospodin Kristijan. Stranke nikada ne pozdravi, ne želi ni pogledati u vas, a kada nešto objašnjava to je toliko tiho, nerazgovjetno i preko volje da vam na kraju ništa nije jasno. Nikada ga nisam vidjela nasmijanog, i naravno svi smo prisiljeni šutjeti jer se ne želimo zamjeriti. To mi je nevjerojatno i takvo ponašanje smatram nedopustivim jer on treba pružiti informacije jadnim, siromašnim, nezaposlenim, ili neukim ljudima kojima takav tretman zaista nije potreban u životu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. svibanj 2024 01:57