REFORMA ŠKOLSTVA

KAKO ĆE SE UBUDUĆE DAVATI OCJENE UČENICIMA Otkrivamo novi model ocjenjivanja hrvatskih školaraca, uvodi se iduće školske godine

Od iduće školske godine svaki će učenik dobiti i detaljni osvrt o kojem će ovisiti i upis u srednje škole
 Ronald Goršić / CROPIX
Od iduće školske godine svaki će učenik dobiti i detaljni osvrt o kojem će ovisiti i upis u srednje škole

Trudi li se učenik tijekom školske godine, sudjeluje li aktivno u nastavi i projektima, surađuje li ili većinom nezainteresirano šuti i odbija suradnju s ostalim učenicima i nastavnikom – i o tome će ubuduće ovisiti i zaključna ocjena iz školskih predmeta.

To znači prekid dosadašnje prakse u kojoj je zaključna ocjena iz svakoga predmeta aritmetička sredina pojedinačnih ocjena dobivenih kroz školsku godinu. Novi model ocjenjivanja - planiran kroz kurikularnu reformu - znači veliku promjenu: zaključna ocjena ne smije biti aritmetička sredina.

Komunikacija i suradnja iznimno su važne kompetencije i za poslodavce, zbog čega će u reformiranoj školi uz svaku brojčanu ocjenu učenik dobivati i dodatnu procjenu. Zato se umjesto pojma “ocjena” u reformskim dokumentima češće kor...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 14:41