SKROMNA KAMPANJA

Kako potaknuti građane na cijepljenje? Komunikacijski stručnjak: ‘Stali smo, a nismo ni krenuli‘

‘Zanemareni su stručnjaci koji se bave ljudskim ponašanjem i koji su mogli ispitati što ljude odvraća od cijepljenja‘
Ilustracija
 Josko Ponos/Cropix
‘Zanemareni su stručnjaci koji se bave ljudskim ponašanjem i koji su mogli ispitati što ljude odvraća od cijepljenja‘

U programu Hrvatskog radija gostovali su komunikacijski savjetnik Petar Tanta, profesorica psihologije Tanja Jurin i epidemiologinja Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo Dijana Mayer te razgovarali o tome kako potaknuti građane na cijepljenje.

Komunikacijski savjetnik Petar Tanta rekao je da je kampanja počela skromno i da se odmah na početku dogodio problem s nedostatkom cjepiva.

- Tu je nastao komunikacijski jaz s obzirom da su najavljivali da cijepljenje kreće i da će procijepljenost biti uspješna. Stali smo, a nismo ni krenuli. Nakon toga krenula je kampanja "Misli na druge cijepi se", za koju smatram da ima dobar apel u sebi. Ako želimo kvalitetnu kampanju i doći do određenih postotaka ljudi prvo je - fokus grupa koja će nam odgovoriti na pitanje zašto ljudi koji će se cijepiti, a ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 15:46