TKO JE IZA USPJEŠNE KAMPANJE

KAKO SMO STVORILI OZONKA 'Sto tisuća ljudi skinulo je naše naljepnice za Viber uz koje uče o recikliranju i brizi za okoliš'

 
 Ranko Šuvar / CROPIX
 

Često dopisivanje putem Vibera, i to uglavnom zbog naljepnica, odnosno tzv. stickera koje ta aplikacija nudi, dali su ideju Ani Mikulić za novu kampanju Ministarstva zaštite okoliša i energetike. Mikulić radi u PR odjelu Ministarstva koji je ove godine, kako su nam ispričali, odlučio napraviti nešto drugačije i inovativnije te tako sve popularniju temu klimatskih promjena približiti mladima.

- Obožavamo stickere na Viberu - entuzijastično nam govore PR-ovci iz Ministarstva i dodaju da ih je ideja njihove kolegice o vlastitim stickerima oduševila te su odmah krenuli u razradu “svih mogućih scenarija kako da je izvedu”.

A kako da se predstave i pridobiju jednu od najvećih svjetskih platformi za razmjenu poruka da im bude partner očekivano se pokazalo kao najveće pitanje te...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 10:12