AUTOMATSKI PRUŽNI BLOK

Kakva je procedura nakon prijave kvara u vožnji: ‘Drugi vlak trebao je početi kočiti neovisno o strojovođi‘

Taj vlak je star, ali na njega je utrošena prilična količina novca, rekao je Ivan Forgač iz Sindikata Hrvatskih željezničara

mjesto teške željezničke nesreće kod Novske

 Ronald Gorsic/CROPIX
Taj vlak je star, ali na njega je utrošena prilična količina novca, rekao je Ivan Forgač iz Sindikata Hrvatskih željezničara

Ivan Forgač iz Sindikata Hrvatskih željezničara u Novom danu N1 televizije govorio je o teškoj željezničkoj nesreći kod Novske u kojoj su poginule tri osobe, a 11 ih je ozlijeđeno. Među smrtno stradalima su i strojovođa te kondukter.

“To su iskusni strojovođa i kondukter. Tragedija je velika”, rekao je Forgač.

“Uništen je i vlak, materijalna šteta je velika. Zaista se radi o velikoj nesreći”, dodao je.

Forgač je pojasnio što se inače treba napraviti kad se vlak pokvari u vožnji.

“Prometna služba mora zaustaviti prometovanje u oba smjera na tom kolosjeku te pruge. Ova pruga je trebala biti opremljena s automatskim pružnim blokom. Čak i da vlak nastavi kretanje kroz crveno, signalni uređaji na pruzi daju signal vlaku i on zavodi kočenje, neovisno o strojovođi”, obja...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 17:19