ZAČARANI KRUG

KAMPANJA 'SVI SMO MI FRANJO' IPAK ŠALJE POGREŠNU PORUKU Profesor nije smio 'puknuti', trebao je razlikovati emocije od ponašanja

 Nastavnici djecu koja ne znaju za granice znaju etiketirati kao one nepoželjna ponašanja pa se tu zatvori začarani krug - dijete onda cijeli život o sebi samome gradi sliku kao o nasilnoj osobi
 HANAZ MEDIA / iStock
 Nastavnici djecu koja ne znaju za granice znaju etiketirati kao one nepoželjna ponašanja pa se tu zatvori začarani krug - dijete onda cijeli život o sebi samome gradi sliku kao o nasilnoj osobi

Podržavam kampanju Svi smo mi Franjo, ali ne i njezin naziv. Jer, što poručujemo time da smo svi mi Franjo? Da bismo svi trebali reagirati kao Franjo? Nikako. To nije dobar način, to nije način na koji treba reagirati u takvoj situaciji, ističe Maja Bonačić, dječja psihologinja.

Profesor koji je neadekvatno reagirao tvrdi da je godinama bio izložen provokacijama učenika, imao puno vrlo teških situacija.

Pravilnici postoje

“Jasno je da je cijeli sustav suodgovoran za to, profesor je očito imao razloga da psihički u jednom trenutku ‘pukne’, definitivno, prosvjetnim djelatnicima treba pružiti više psihološke podrške, i insistirati na tome da se provode pravila i zakoni. Zna se kako postupati s učenikom koji prvi put napadne profesora te može li se dopustiti da se to dogodi ponovo...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 00:26