Vlada, ministarstva i 18 javnih hrvatskih poduzeća u razdoblju od 2004. do sredine 2012. potrošila su oko 250 milijuna kuna na usluge marketinških i PR agencija!
Pri tome je aposlutni rekorder Fimi-Medija, koja je inkasirala ukupno više od 70 milijuna kuna, a na drugom je mjestu, s naplaćenih 51,6 milijuna kuna, Massol nekadašnjeg Sanaderova glasnogovornika Ratka Mačeka.
Prema detaljnim podacima, sva ministarstva i Vlada s potrošenih 133 milijuna kuna premašila su budžete najjačih javnih poduzeća, koja su potrošila 117 milijuna kuna.
Trećina ukupnog iznosa koji su Vlada i ministarstva potrošili na usluge marketinških i PR agencija isplaćena je tvrtki Massol bivšeg Sanaderova glasnogovornika Ratka Mačeka. Pritom je glavnina iznosa od 132,5 miijuna kuna otišla na marke...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....