Čitatelj Slobodne Dalmacije tvrdi kako mu se dogodila prilično velika neugodnost na Wolt platformi dok je naručivao i čekao hranu. Nakon narudžbe,na zaslonu mobitela pratio je stanje s dostavom, koja, kako tvrdi, nikako nije stizala. Kada je sa zakašnjenjem konačno stigla, hrana je bila hladna.
- Odmah sam se obratio Wolt službi za korisnike gdje su mi potvrdili da je narudžba zaista kasnila te da se ispričavaju, no sve što mogu napraviti na je dati mi 15 kuna kredita (dakle, ne povrat novca već kredit na računu) kao znak isprike, iako je cijela narudžba bila oko 130 kuna. Naravno da na to nisam pristao te su mi ponudili još 15 kuna kredita, odnosno sveukupno 30 kuna kredita. Ni to nisam htio prihvatiti već sam tražio barem djelomičan povrat novca iako uopće nije moja krivica što...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....