VELIKA ŠKRTICA

Kupili ste avionsku kartu preko posrednika? Da, vi ste najveći tragičari pandemije...

Čitateljici su za otkazani let ponudili vaučer. Ostala je bez leta, povrata novca i vaučera
Velika Škrtica
 Vesna Veselić
Čitateljici su za otkazani let ponudili vaučer. Ostala je bez leta, povrata novca i vaučera

Mislite da ste prošli kalvariju jer ste mjesec i pol čekali da vam aviokompanija isplati voucher za otkazani let?

O ne, niste.

Jedna čitateljica Škrtice bitku za svoja prava vodi već pet mjeseci, od svibnja, kad je savjetovana da umjesto povrata novca radije odabere opciju vouchera jer bi ovo prvo, kazali su joj, moglo trajati i do pola godine.

Pa je odabrala voucher, da bi, pet mjeseci kasnije, bila i bez vouchera i bez povrata novca, da ne spominjemo let na koji se nikad nije ukrcala.

Aviooperater u ovom je slučaju bio Finnair, no caka je u tome da je čitateljica kartu za let kupila putem posredničkog kanala, portala eSky.hr.

Riječ je zapravo o rezervacijskom kanalu sa sjedištem u Poljskoj, koji je u ovom slučaju poslužio kao posrednik između čitateljice i aviokompanije.

Karta...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 20:24