Mislite da ste prošli kalvariju jer ste mjesec i pol čekali da vam aviokompanija isplati voucher za otkazani let?
O ne, niste.
Jedna čitateljica Škrtice bitku za svoja prava vodi već pet mjeseci, od svibnja, kad je savjetovana da umjesto povrata novca radije odabere opciju vouchera jer bi ovo prvo, kazali su joj, moglo trajati i do pola godine.
Pa je odabrala voucher, da bi, pet mjeseci kasnije, bila i bez vouchera i bez povrata novca, da ne spominjemo let na koji se nikad nije ukrcala.
Aviooperater u ovom je slučaju bio Finnair, no caka je u tome da je čitateljica kartu za let kupila putem posredničkog kanala, portala eSky.hr.
Riječ je zapravo o rezervacijskom kanalu sa sjedištem u Poljskoj, koji je u ovom slučaju poslužio kao posrednik između čitateljice i aviokompanije.
Karta...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....