EKSKLUZIVNO OTKRIVAMO

LOKOMOTIVAMA USRED VOŽNJE PADAJU KOČNICE Sindikat strojovođa: 'Sve se želi zataškati'; HŽ: 'Sigurnost putnika nije ugrožena'

Istraga reportera Nedjeljnog o šokantnom stanju voznog parka HŽ-a: U posljednja tri mjeseca dogodila su se tri takva slučaja. U HŽ Putničkom prijevozu smatraju da se radilo o manjim kvarovima, a u Agenciji za sigurnost navode: 'HŽ nas je o svemu trebao obavijestiti, no nikakav izvještaj nismo dobili'
strojovođa Mario Gusak
 Vlado Kos / HANZA media, privatna arhiva
Istraga reportera Nedjeljnog o šokantnom stanju voznog parka HŽ-a: U posljednja tri mjeseca dogodila su se tri takva slučaja. U HŽ Putničkom prijevozu smatraju da se radilo o manjim kvarovima, a u Agenciji za sigurnost navode: 'HŽ nas je o svemu trebao obavijestiti, no nikakav izvještaj nismo dobili'

Te srijede, 17. srpnja ove godine, međunarodni vlak broj 414, sastavljen od lokomotive HŽ 1142-001 i putničkih vagona, prema svom ustaljenom rasporedu kretao se od Beograda prema austrijskom Villachu. Strojovođa Mario Gusak jurio je brzinom većom od 100 kilometara na sat slavonskim ravnicama. Nešto prije 16 sati približavao se kolodvoru Nova Kapela. Iako je dozvoljena brzina na tom dijelu pruge sto kilometara na sat, iz svog 30-godišnjeg radnog iskustva znao je da se približava jednom prijelazu koji nije zaštićen branicima pa je, za svaki slučaj, počeo usporavati na 60 kilometara na sat. Netom što je prošao preko prijelaza, strojovođa i putnici gotovo su izletjeli sa sjedišta.

- Bilo je poput bombe. Mislio sam da mi je netko nešto postavio pod lokomotivu. Cijela lokomoti...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 18:05