BRIEFING

Maja Lena Lopatny: ‘Nakon dvije pandemijske godine, vjerujemo da je pred nama uspješna turistička sezona‘

‘Hrvatska je prvenstveno prepoznata kao automobilska destinacija i većina zemalja iz kojih nam stižu gosti se nalazi u našoj geografski neposrednoj blizini‘

Maja Lena Lopatny

 Hanza Media
‘Hrvatska je prvenstveno prepoznata kao automobilska destinacija i većina zemalja iz kojih nam stižu gosti se nalazi u našoj geografski neposrednoj blizini‘

„Nakon dvije pandemijske godine, vjerujemo da je pred nama uspješna turistička sezona, ali pod uvjetom da rat u Ukrajini dodatno ne eskalira. Kada je započeo sukob u Ukrajini, booking je lagano stao, ali se sada opet aktivirao. Kada govorimo o očekivanjima za sezonu, trebamo uzeti u obzir i poskupljenja i inflaciju. Očekujemo da će se nastaviti trend last minute bookinga. Raduje nas činjenica da Hrvatska i ove godine slovi za jednu od najtraženijih turističkih destinacija na Mediteranu i vjerujemo da bismo mogli dosegnuti rezultate iz rekordne 2019. godine”, ističe Maja Lena Lopatny, voditeljica odnosa s javnošću Aminess hotela i kampova, jedne o najvećih turističkih grupacija u Hrvatskoj koja ima svoje hotele i kampove od Istre do Pelješca i Korčule.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. studeni 2025 15:34