DVA TEMATSKA DANA

Marketing Madness konferencija već sedmu godinu donosi ludilo iz naslonjača - potpuno besplatno!

Konferencija se 25. i 26. ožujka održava u virtualnom okruženju i bit će još dostupnija svim studentima, ali i cjelokupnoj javnosti
 PROMO
Konferencija se 25. i 26. ožujka održava u virtualnom okruženju i bit će još dostupnija svim studentima, ali i cjelokupnoj javnosti

Hrvatska studentska asocijacija (HSA) i ove godine organizira već tradicionalnu konferenciju “Marketing Madness“. Pridružiti se mogu svi željni znanja iz područja marketinga, 25. i 26. ožujka. Dani su tematski podijeljeni na dva dijela pa je tako tema prvog dana Generacija Z, a drugi dan Employer Branding.

Prvi dan posvećen je Generaciji Z te će se posjetitelji kroz interaktivna predavanja i dinamične panel diskusije pobliže upoznati s poteškoćama, ali i potencijalnim prilikama s kojima se proizvođači i pružatelji usluga susreću prilikom komunikacije s pripadnicima ove dobne skupine.

Drugi dan posvećen je jednom od najvećih trendova u svijetu marketinga u 2021. godini, Employer brandingu, a cilj je kroz predavanja i panele pružiti uvid u ono što poduzeća zapravo rade ka...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. prosinac 2025 02:55