INTERVJU

Martina Dalić: ‘Vrijeme je da Podravka krene u osvajanje tržišta Zapadne i Srednje Europe‘

Danas u strukturi prihoda Podravke 70 posto dolazi iz tzv. Adria regije. Adria regija je i područje sa skromnim ekonomskim rastom
Martina Dalić
 Neja Markičević/CROPIX

Martina Dalić preuzela je vođenje Podravke u trenutku kad je trebalo pripremiti novu strategiju kompanije. U osnovi je ključni plan te nove strategije osvojiti bolje pozicije na tržištima zapadne i srednje Europe. Zašto i kako bivša potpredsjednica Vlade želi odvesti Podravku na puno zahtjevnija tržišta?

Kakav je bio utjecaj pandemije na poslovanje Podravke? S obzirom na to da ljudi moraju jesti, prehrambena industrija nije prolazila kroz stres kao neki drugi. Je li možda farmaceutski dio prošao čak i bolje nego što bi u redovnoj godini?

- Prehrambeno-prerađivačka industrija spada među one koje, u pravilu, nisu trpjele pad poslovanja tijekom pandemije, pa tako ni farmaceutska. U Grupi Podravka i prehrambeni...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
02. travanj 2024 00:44