APEL IZ MINISTARSTVA

Ministar turizma upozorava: ‘Imamo najnovija istraživanja, ne divljajte s cijenama, na proljeće ćete ih morati spuštati!‘

Popunjenost privatnog smještaja ove je sezone bila na razini 2017. godine

Tonči Glavina

 Marko Todorov/Cropix
Popunjenost privatnog smještaja ove je sezone bila na razini 2017. godine

Prema relevantnim turističkim analizama, ove će godine glavni motiv Europljana pri izboru destinacije za putovanja biti cijena. Baš je zato na samom početku najvećeg turističkog skupa u Hrvatskoj - Danima hrvatskog turizma u Opatiji - resorni ministar Tonči Glavina apelirao na sve da ne divljaju s cijenama jer će ih vrlo vjerojatno na proljeće morati "skidati".

- Na nedavno održanom londonskom sajmu turizma WTM imali smo uvid u najnovija istraživanja tržišta kao što su Reiseanalyse i Europska putnička analiza i ovo je prva godina da je tržište za sljedeću godinu reklo da će glavni motiv za odabir destinacije biti odnos cijene i kvalitete. Čak je 52 posto putnika to navelo kao glavni motiv putovanja u neku destinaciju, a ne primjerice prirodne ljepote, uslužnost domaćina ili nešt...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 15:59