"KRETANJE CIJENA"

Ministarstvo konačno otkrilo: Pogledajte koliko je ljudi otvorilo njihovu aplikaciju za praćenje cijena

U prva dva tjedna rada Vladinu internetsku stranicu posjetio tek svaki stoti hrvatski građanin.

Vladina stranica ”Kretanje cijena”/Screenshot

 Screenshot/

Nakon što je prošlog tjedna u domaćim medijima objavljeno nekoliko tekstova u kojima je projekt Ministarstva gospodarstva - točnije njihova internetska stranica kretanje-cijena.hr - proglašen promašajem zbog vrlo slabe posjećenosti te stranice, danas su iz Ministarstva poslali priopćenje u kojem su zapravo potvrdili medijske napise o vrlo slaboj zainteresiranosti građana za informiranje o kretanju cijena u hratskim trgovinama putem te vladine stranice.

Naime, u prva dva tjedna rada tu je internetsku stranicu posjetio tek svaki stoti hrvatski građanin.

- Kao što je poznato, 17. veljače 2023. godine Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja pustilo je u rad aplikativno rješenje pod nazivom "Kretanje cijena" (https://kretanje-cijena.hr/) s glavnim ciljem da se građanima na jednom mjestu omogući uvid u kretanje cijena u trgovačkim lancima te usporedbu cijena u odnosu na 31. prosinac 2022. za ciljane kategorije proizvoda koji čine dio potrošačke košarice. Od pokretanja web stranice do 3. ožujka 2023. zabilježeno je 36.440 jedinstvenih posjetitelja (ID korisnika) koji su ukupno pregledali stranicu više od 365.000 puta, što znači da je u prosjeku svaki posjetitelj pregledao stranicu 10 puta - poručili su iz Ministarstva.

U svom priopćenju tvrde kako njihovo "aplikativno rješenje" štiti građane od neopravdanih poskupljenja.

- Aplikativno rješenje "Kretanje cijena" služi i kao kontrolni i korektivni mehanizam koji štiti građane od neopravdanog podizanja maloprodajnih cijena, a svim poslovnim subjektima koji sudjeluju u projektu omogućuje da transparentno objave usporedive cijene s kraja prošle i iz 2023. godine. Dodatna korist ovog aplikativnog rješenja je praćenje promjena cijena po proizvođačima i distributerima jer su se trgovci s "bijele liste" (Konzum, KTC i Tommy) obvezali da neće dizati svoje marže za proizvode na stranici "Kretanje cijena" što znači da je svaka promjena cijena na više isključivo rezultat poskupljenja od strane dobavljača - stoji u priopćenju Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
04. svibanj 2024 05:46