PIŠE ŽELJKO IVANJEK

MORE TUGE I MORE RADOSTI Intenzivno ljeto 2018. godine pamtit ćemo po burnoj provali zajedničkih osjećaja

Zahvaljujući nogometašima susreli smo se s kolektivnom emocijom veselja. I suočili se s pripadnošću zajednici. Oči u oči. I Oliver je prerastao zadane okvire glazbene scene i pretvorio se u simbol našeg emocionalnog postojanja
Oliverov splitski ispraćaj podsjetio nas je na prizor “Vjenčanja s morem” venecijanskog slikara Giovannija Antonija Canala
 Bozidar Vukicevic / CROPIX
Zahvaljujući nogometašima susreli smo se s kolektivnom emocijom veselja. I suočili se s pripadnošću zajednici. Oči u oči. I Oliver je prerastao zadane okvire glazbene scene i pretvorio se u simbol našeg emocionalnog postojanja

Prijateljica je poslala e-mail s prikačenom slikom, i napomenom: “Ovo nije sprovod već inauguracija mletačkog dužda, no očite su sličnosti”.

Pavica je u pravu. Mi živimo od fotografija i po njima mislimo. Zračne snimke ispraćaja tijela Olivera Dragojevića iz splitske luke podsjećaju, uistinu, na ulje Canaletta, tj. Giovannija Antonija Canala (1697. - 1768.). Na stranu što je to staro ulje; zove se “Vjenčanje s (Jadranskim) morem” (Sposalizio del Mare), a naslikao ga je slikar koji se, prije “čistog” slikarstva bavio oslikavanjem scenografija za Scarlattijeve opere.

Sa svojom optičkom kamerom (camera ottica) Canaletto je pogledao na prizor u luci s visoka, kao da je sjedio u zaustavljenom helikopteru. S umjetničkim darom mogao je letjeti, baš kao i Oliver, dječak s...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 03:16