Hrvatska radiotelevizija (HRT) i dalje bilježi veliko povećanje - kako gledanosti svojih linearnih platformi, tj. Hrvatske televizije (HTV), te slušanosti Hrvatskog radija (HRA), tako i onih nelinaarnih platformi, priopćili su s Prisavlja.
Konkretno, najveći rast u protekle dvije godine u praćenju i gledanosti sadržaja HRT-a je donio Odjel weba i multimedije, radom na digitalnim, nelinearnim platformama.
"Naime, danas naš Odjel weba i multimedije objedinjuje portale u vlasništvu HRT-a, profile i stranice na društvenim mrežama, desetak kanala na YouTube platformi, te OTT platformu HRTi i Teletekst, i na svima bilježi rast praćenosti. U brojkama, samo za mjesec ožujak 2020., to izgleda ovako: portal www.hrt.hr na kojemu smo prvi od svih medija u Hrvatskoj pokrenuli posebnu stranicu p...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....