Očajna vremena trebaju očajne mjere - tako se otprilike može opisati ovogodišnja praksa mnogih domaćih i stranih hotelskih kuća koje su, u želji da zadrže baš svakoga gosta, osmislile u najmanju ruku neobičan sustav bukiranja smještaja.
Na ovo me upozorila jedna poznanica koja je početkom kolovoza preko Booking.coma rezervirala tjedan dana odmora u jednom hotelu na Jadranu.
U vlasništvu je renomirane hotelske kuće, ima četiri zvjezdice, na platformama sve odlične kritike, a cijena je i više nego prihvatljiva.
Dodatno su joj još ponudili opciju plaćanja tek po dolasku u hotel, s mogućnošću besplatnog otkaza rezervacije najkasnije dan prije putovanja.
“Di ćeš bolje”, pomislila moja poznanica.
Zamjena
Sve dok u sandučiću elektroničke pošte samo dan kasnije nije naišla...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....