‘NEŠTO NIJE U REDU‘

Na pruzi koju smo platili 258 milijuna kn 76 puta testirali kamen, naređeno još jedno ispitivanje

Inspekcije su već 2 godine sumnjičave prema kvaliteti tucanika na relaciji Gradec-Sveti Ivan Žabno
Stanica Sveti Ivan Žabno
 Zeljko Hajdinjak/Cropix
Inspekcije su već 2 godine sumnjičave prema kvaliteti tucanika na relaciji Gradec-Sveti Ivan Žabno

U prosincu 2019. svečano je u promet puštena pruga Gradec - Sveti Ivan Žabno. Prva je to pruga izgrađena u Hrvatskoj nakon 52 godine. Dužine je 12,2 kilometra, a njena izgradnja stajala je 258 milijuna kuna. Radove su izveli španjolska tvrtka Comsa i njemačka kompanija Wiebe. Nadzor radova obavljao je švicarsko-hrvatski konzorcij SGS i Investinženjering.

Tom prugom putnički promet odvija se svakodnevno deset mjeseci, no u tvrtki HŽ Infrastruktura, koja je bila investitor ove pruge, a sada radi na njenom održavanju, ne mogu se dogovoriti je li željeznički tucanik koji se ugrađuje u najgornji dio pruge dobre kvalitete ili nije. Na cijeloj dionici pruge ugrađena su 34.902 kubna metra tucanika, čija je vrijednost 7,7 milijuna kuna.

Do sada su akreditirani domaći i inozemni la...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
01. prosinac 2025 01:30