"Joj, pokvarila mi se vešmašina, biste je mogli doći popraviti?”
Ne, to nije bio poziv majstoru - ovim je riječima jedna starija stanarka nazvala oca moje prijateljice, koji je u to doba bio predstavnik stanara, da joj otkloni kvar, a ako mora zvati majstora, da se to svakako naplati iz pričuve.
Dobro, bilo je to davno, ali zbog nedavne priče jedne poznanice shvatila sam da ljudima ni danas nije jasno na što se zapravo treba trošiti pričuva.
”Zamisli, sama sam platila popravak začepljene cijevi, a kad sam to ispričala poznaniku, rekao mi je da je on takav kvar u dogovoru s predstavnikom stanara popravio kao hitnu intervenciju, i to na račun pričuve. Ne čini mi se to fer na račun ostalih stanara, zašto bi drugi morali plaćati moj zaštopani sifon? Ili sam krivo postupila?” pita se...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....