Samo iz jednog javnog poduzeća - Hrvatskih autocesta za vrijeme vladavine Ive Sanadera Fimi medija inkasirala je 20 milijuna kuna. Upravo je HAC od svih javnih poduzeća od 2005. do 2009. potrošio najviše novca za marketing i PR, 25 milijuna kuna, a čak 80 posto tog kolača otišlo je tvrtki Nevenke Jurak.
Pokazuju to podaci o ugovorima koja su javna poduzeća sklapala za marketinške i PR usluge od 2004. do srpnja ove godine dok Milanovićeva Vlade nije zabranila državnim institucijama i javnim poduzećima da sklapaju ugovore s privatnim agencijama. Do takve zabrane samo su državne tvrtke na marketinške usluge potrošile oko 120 milijuna kuna. “Bilanca” poslovanja agencija s javnim poduzećima potvrđuje kako je kod njih apsolutni vladar bila Fimi medija.
HRVATSKE VODE
4,00...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....