PREDSTAVILI CILJEVE

Najveći izdavači online portala u Hrvatskoj ujedinili su se u Hrvatsku udrugu digitalnih izdavača

Radit će na standardizaciji oglasnih formata, mjerenja učinkovitosti kampanja, mjerenja posjećenosti portala i drugim izazovima
Osnovana je Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) 
 Darko Tomas/Cropix
Radit će na standardizaciji oglasnih formata, mjerenja učinkovitosti kampanja, mjerenja posjećenosti portala i drugim izazovima

Kako bi zajednički radili na standardizaciji digitalnog oglašavanja u Hrvatskoj, najveći izdavači online portala u Hrvatskoj ujedinili su se u Hrvatsku udrugu digitalnih izdavača (HUDI). Cilj HUDI-ja je biti središnje mjesto okupljanja industrije digitalnog oglašavanja gdje sve zainteresirane strane otvoreno razgovaraju o izazovima s kojima se susreću u svome poslovanju. U prostorima Wespa Spaces, gdje je i sjedište udruge, upoznali su se prvi članovi radnih skupina HUDI-ja koji će upravo na tome raditi.

image
Ana Hanžeković Krznarić
Darko Tomas/Cropix

Ne treba ni naglašavati kako su trenutni tržišni izazovi za sve sudionike digitalne medijsko-marketinške industrije višestru...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 18:11