CESTOGRADNJA

Nekad smo 200 km autocesta gradili u 4 godine, a danas ni nakon 14 mjeseci nismo ni počeli gradnju priključne ceste od 12,5 km do Pelješkog. Zašto?

Nitko zapravo više ne zna ili ne želi objasniti što se događa. Neslužbeno, postupak je doveden do apsurda jer su Hrvatske ceste prihvatile traženje tvrtke Avax da se ispitaju nove okolnosti o poslovanju austrijske tvrtke Strabag, iako je ona eliminirana iz natječaja
 Tonči Plazibat / CROPIX
Nitko zapravo više ne zna ili ne želi objasniti što se događa. Neslužbeno, postupak je doveden do apsurda jer su Hrvatske ceste prihvatile traženje tvrtke Avax da se ispitaju nove okolnosti o poslovanju austrijske tvrtke Strabag, iako je ona eliminirana iz natječaja

Negdje 2000. godine u Hrvatskim autocestama tadašnji predsjednik Uprave Stanko Kovač okupio je svoje inženjere, financijaše i pravnike i rekao im otprilike: “Dobili smo zadatak od Vlade da u tri godine sagradimo autocestu do Splita. To je naš zadatak i mi ga moramo izvršiti. Tko misli da ne može sudjelovati svim svojim kapacitetima, neka odmah digne ruku i izađe iz projekta”.

Nitko nije dignuo ruku, a za otprilike tri i pol godine autocesta do Splita je završena. U te četiri godine HAC je ugovorio oko 400 i sagradio 202 kilometra autocesta prema Splitu, Varaždinu, Lipovcu i Rijeci te obavio sanaciju Krčkog mosta. To znači da su napravljeni projekti, otkupljeno je zemljište, riješeno je financiranje, ishođene su građevinske dozvole, provedeni natječaji za izvođače radova i pro...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 04:21