Čovječe, pa zašto ja ovo plaćam 300 eura?” prolazi mi kroz glavu na zadnjem letu prema Bruxellesu.
Sjedim u propelercu Croatia Airlinesa i pokušavam se sjetiti kad sam zadnji put doživjela da me domaći operater prevozi nekim boljim modelom aviona. Nema niti kave niti keksa, a čak i kad bi me nečime ponudili, nisam sigurna da bih od buke uopće razumjela o čemu govore.
Pijuckam svoju sirotu čašu vode i maštam o onim davnim vremenima kad je Croatia Airlines na svojim letovima nudila onaj famozni paprenjak, a kasnije keksiće s maslinovim uljem iz kojih smo se svi ismijavali.
Nisu oni tu izdvojeni slučaj - pa cijeli niz europskih aviokompanija u posljednjih je nekoliko godina toliko degradirao uslugu na svojim letovima da se danas malotko nije zapitao, a koja je to uopće razlik...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....