VELIKA ŠKRTICA

Nema besplatne kave ni snacka, prtljaga samo ručna, buđenje za let u 4 ujutro... Zašto bi itko to plaćao 300 eura?

Iako su mnogi prijevoznici usluge tijekom letova počeli rezati u vrijeme pandemije kad je catering na letovima praktički bio zabranjen, mnoge od njih kvalitetu usluge krenule su reducirati ranije

Ilustracija

 Rob Walls/Alamy/Profimedia/Rob Walls/Alamy/Profimedia
Iako su mnogi prijevoznici usluge tijekom letova počeli rezati u vrijeme pandemije kad je catering na letovima praktički bio zabranjen, mnoge od njih kvalitetu usluge krenule su reducirati ranije

Čovječe, pa zašto ja ovo plaćam 300 eura?” prolazi mi kroz glavu na zadnjem letu prema Bruxellesu.

Sjedim u propelercu Croatia Airlinesa i pokušavam se sjetiti kad sam zadnji put doživjela da me domaći operater prevozi nekim boljim modelom aviona. Nema niti kave niti keksa, a čak i kad bi me nečime ponudili, nisam sigurna da bih od buke uopće razumjela o čemu govore.

Pijuckam svoju sirotu čašu vode i maštam o onim davnim vremenima kad je Croatia Airlines na svojim letovima nudila onaj famozni paprenjak, a kasnije keksiće s maslinovim uljem iz kojih smo se svi ismijavali.

Nisu oni tu izdvojeni slučaj - pa cijeli niz europskih aviokompanija u posljednjih je nekoliko godina toliko degradirao uslugu na svojim letovima da se danas malotko nije zapitao, a koja je to uopće razlik...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 11:27