NA GLAVNOM KOLODVORU

NEUGODAN INCIDENT U ZAGREBAČKOM MCDONALD'SU UZNEMIRIO LJUDE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA Evo kako su sve komentirali iz Uprave: 'Morali smo reagirati...'

 
Ilustracija
 Profimedia, Alamy

Društvenim mrežama proširila se priča o ružnome incidentu koji se navodno za vikend dogodio u jednome od McDonald'sa. Riječ je, točnije, o njihovome restoranu na zagrebačkome Glavnom kolodvoru, a sporan je trenutak u kojemu zaposlenici na ulicu, uz pomoć policije, izbacuju zasad anonimnu bakicu koja tamo svakodnevno provodi određeno vrijeme, piše Slobodna Dalmacija.

Gospođa, piše korisnica Facebooka koja je incident "prijavila" drugima i odlučila o njemu progovoriti javno, svaki dan neko vrijeme sjedi upravo u tome McDonald'su - njena životna priča "klasična je hrvatska", živi s bolesnom kćeri, bez primanja. U restoranu se, pretpostavlja, grije i jede, a često joj prilaze ostali kupci koji joj nude hranu i novac.

Taj isti novac, navodi korisnica dalje, gospođa potroši upravo u McDonald'su.

Ovo je njena objava u cijelosti:

"U McDonald's na Glavnom kolodvoru osoblje je upravo zvalo policiju kako bi istjeralo bakicu koja svakodnevno tamo sjedi, pod lažnom optužbom da baka prosi, žica ljude i uznemiruje ih - što nije istina. Ja sam ovdje svaki dan skoro, komuniciram s bakom stalno i u jako puno navrata sam vidjela da joj ljudi prilaze sami noseći hranu ili novac, bez da ih išta traži.

Ono što McDonald's i njegovo neuko osoblje ne razumije da je i ova gospođa ovdje potrošač jer novce koje dobije potroši upravo tu, a ljudi koji joj kupuju stvari također troše svoje novce i kupuju joj u Mcdonaldsu čime ona punopravno sjedi unutra, a Mek dodatno zarađuje.

Vedran je baku Mariju ispratio van kako je policija ne bi privela i ispratio na bus za Goricu gdje živi s bolesnom kćeri, bez primanja, po standardima klasične hrvatske priče.

Osim beskonačnog razočarenja mogu samo reći da Mek ne cijeni svoje kupce jer kao prvo nas dvoje smo bili vrlo izravni svjedoci da lažu, kao drugo, na njihovo inzistiranje baka nije smjela ostati u prostoru iako su joj kupljene stvari iz restorana i tamo bi ih smjela konzumirati.

Bravo za Mek, osoblje i voditelja čije ime počinje na M kojima očito najveće zadovoljstvo predstavlja pokazivanje moći nad slabijima od sebe. Svaka čast!"

Ne treba napominjati da su ljudi osjetljivi upravo na priče svojih sugrađana u neimaštini, a nad kojima se iživljavaju "jači" - tako su komentatori doživjeli događaj, prozvali ga i uputili oštru kritiku upravi "Meka" koja nema razumijevanja za one u potrebi. Bakica je ionako samo sjedila, nikoga nije uznemiravala, prosila ni vrijeđala. O svom poslu...

Kontaktirali smo PR službu McDonald's a u Hrvatskoj kako bi nam rasvijetlili slučaj koji je mnoge uznemirio, neke čak i inspirirao da preispitaju mjesto na kojemu svakodnevno ručaju - korisnica koja je priču objavila zaključila je prva kako kreće u sabotažu dotad joj omiljenog lanca brze hrane u Hrvatskoj.

Evo što su nam odgovorili:

"Poštovana,

Maksimalno se trudimo udovoljiti potrebama svojih gostiju i učiniti da se kod nas osjećaju ugodno i zadovoljno, te smatramo da je naša dužnost reagirati kad se gosti osjećaju ugroženo.

Iskreno nam je žao zbog životne situacije gospođe o kojoj je riječ, no u navedenom slučaju nismo utvrdili da je došlo do propusta naših djelatnika.

Slučaj koji navodite problem je na koji nas gosti McDonald'sa Pothodnik kontinuirano upozoravaju te nam se žale i pisanim putem i direktno u restoranu, govoreći kako ih neprimjereno ponašanje gospođe o kojoj pišete uznemiruje.

Ponekad rješavanje ovog problema zahtjeva i suradnju s lokalnom policijom."

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. travanj 2024 21:29