REAKCIJA NA SKANDAL

NIKO BULIĆ O ANI RUCNER 'Nije mi žao! Opet bih na nju potrošio 5,3 milijuna kuna'

Ana Rucner: Nije u redu da me se kao umjetnicu koja je odlično odradila posao tako diskreditira u medijima

Tužno je i strašno što mi rade. Hrvatska je bila ogledni primjer uspješne promocije. Da mogu vratiti vrijeme, opet bih učinio isto. Recite mi koja je zemlja za jedan spot dobila 12 međunarodnih nagrada? - reagirao je jučer Niko Bulić, bivši direktor Hrvatske turističke zajednice , na informaciju da je tijekom njegova upravljanja HTZ za promociju hrvatskog turizma s čelisticom Anom Rucner u glavnoj ulozi izdvojio 5,3 milijuna kuna.

ANA RUCNER NA RUČNIKU HTZ-a ODGOVORILA NA PISANJE JUTARNJEG 'Ništa mi neće ovaj dan pokvarit'

Ponosna na suradnju

Ana Rucner također kaže da je ponosna na suradnju s HTZ-om.

- Prije mene su i mnogi drugi umjetnici bili angažirani, kao i ja. Suradnja je prirodno trebala završiti ulaskom Hrvatske u EU, ali je iz meni nepoznatih razloga završena krajem 2012. Angažman sam odradila profesionalno, honorari su bili povoljniji od moje komercijalne cijene, a mnoge nastupe sam odradila gratis, što u prosjeku znatno umanjuje moju cijenu po nastupu. HTZ je imao pravo na još nekoliko gratis nastupa u 2012. koje nisu željeli iskoristiti - regirala je u priopćenju Rucner koja smatra da nije u redu da je se uključuje u sukobe treće strane. Bulić dodaje da su prethodnih godina na račun HTZ-a nastupali i Tereza Kesovija, klape Ragusa i Maestral, Lovro Pogorelić i drugi umjetnici te da je na Havajima prije nekoliko godina nastupala pjevačica Sandra Bagarić.

- Prosječna cijena nastupa Ane Rucner iznosila je 20.000 kuna bruto, u što je bio uključen i honorar ton-majstora, a po ugovoru o suradnji Rucner je preuzela obvezu besplatnih nastupa koja, nažalost, zbog prekida suradnje nije u potpunosti iskorištena - dodaje Bulić.

Besplatni nastupi

Rucner je, kaže, mnoge komercijalne nastupe koje nije plaćao HTZ, kao što su oni u Kini, Dubaiju, Nizozemskoj i Njemačkoj, iskoristila, kaže, za promociju Hrvatske upravo zahvaljujući videomaterijalima koje je HTZ snimio s njom u suradnji.

- Nije u redu da me se kao umjetnicu koja je odlično odradila ono za što je angažirana tako diskreditira u medijima. HTZ nije plaćao moje koncerte, nego su me iskoristili prilikom turističkih prezentacija Hrvatske u svijetu. Ove sam godine, primjerice, nastupila na najvećem turističkom sajmu ITB u Berlinu, nastupala sam za Egipat. Bila sam i tužna i ponosna jer sam shvatila da je teško biti prorok u vlastitom selu - poručuje Rucner.

Bulić nadalje tvrdi da se ne radi o ekskluzivnoj informaciji jer su svi ugovori o suradnji s Rucner otkazani već u studenome prošle godine.

Na Havajima na koje je krajem prošle godine planirao ići s Rucner održavao se godišnji sastanak USTOA-e, najvažnijeg profesionalnog udruženja u američkom turističkom biznisu.

- Trebao je to biti dvadeseti jubilarni nastup jer je Hrvatska bila domaćin službenog ručka zadnjeg dana programa od 1993. Tijekom ručka trebala se održati prezentacija Hrvatske uz glazbeni nastup istaknutih izvođača. To je sve po protokolu organizatora, kao što organizator određuje i mjesto gdje se sastanak održava - kaže Bulić.

Dodaje da film “Oda radosti” nije snimljen za Rucner, nego je poznata čelistica odsvirala Beethovenovu europsku himnu za film i videospot HTZ-a koji su bili dio kampanje “Hrvatska - nova turistička zvijezda EU”.

Primjer promocije

- Svi koji su pratili naše nastupe u svijetu, od turističkih djelatnika do hrvatskih veleposlanika, bili su na to ponosni i to mogu potvrditi. Nisu slučajno i njemački TUI i Thomas Cook, kao i Egipat na prošlom ITB-u angažirali Anu Rucner za njihove promidžbene aktivnosti. Hrvatska je bila ogledni primjer uspješne promocije. Da mogu vratiti vrijeme, opet bih učinio isto. To su drugi prepoznali i ja sam na to ponosan - kaže Bulić.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. travanj 2024 17:22