VELIKA ŠKRTICA

Nove prevare: Zašto ljudi u 21. stoljeću i dalje preko Fejsa kupuju robu od tvrtki koje ne postoje?

Našla žena Facebook stranicu “Najam vjenčanica xyz” i odmah uplatila. Nije joj se dalo istražiti ja tvrtka uopće postoji. Kako to?

Psihoterapeutkinja Lidija Jurić Sulić upozorava da do prijevara često dolazi jer nije kod svih ljudi koji kupuju glavni cilj sigurna i pouzdana kupovina

 -/PhotoAlto/Profimedia
Našla žena Facebook stranicu “Najam vjenčanica xyz” i odmah uplatila. Nije joj se dalo istražiti ja tvrtka uopće postoji. Kako to?

Biste li ušli u poslovni prostor bez naziva firme, unaprijed platili pet tisuća kuna čovjeku kojeg ne poznajete i onda tjednima čekali da vas nazovu da je narudžba stigla?

I onda se još čudili što su vas prevarili?

Ne biste?

A zašto je onda tako velikom broju ljudi to sasvim normalno napraviti online, putem društvenih mreža na kojima “tvrtkama” koje ne postoje uplaćuju novac za robu za koju nisu provjerili hoće li im biti isporučena, a onda tjednima objavljuju statuse o tome kako su bili prevareni?

Da me se krivo ne shvati - osuđujem svaku vrstu prijevare potrošača i smatram da strogo treba kazniti svakoga tko se pokušava okoristiti na njihovoj naivnosti - no doista je impresivan broj onih koji su u stanju uplaćivati novac bez ikakve provjere, a potom misle da im je glavni...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 22:25